2011. szeptember 4., vasárnap

Hozzászólások kimentése

Már a hardver probléma előtt is többen kértétek tőlem, hogy a hozzászólásaitokat mentsem ki, hogy el tudjátok tenni emlékbe, babanaplóba, stb. Erre van lehetőség, de egyenlőre csak általam, viszont később majd megpróbálom automatizálni. Aki igényelné, az már most jelezheti, a nick név feltűntetésével.
Annyi a megkötésem, hogy az akciót most is és a jövőben is csak éjszaka (hajnalban) lehet végrehajtani, mert az archív hozzászólások beolvasása megterheli a rendszert.

3 megjegyzés:

  1. Mardor: nagbri néven, légyszi, én szeretnék élni a lehetőséggel. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Szia Mardor!
    Még folyamatban vannak a mentések? AT-n írtam meg neked priviben, hogy szeretném, még akkor kb, amikor ezt a hírt kiírtad. Számíthatok rá?
    Köszi! Macsek74

    VálaszTörlés
  3. Szia, én is kértem ezt AT írtam, Tünci nicknévvel,FEhérvári topik. köszi

    VálaszTörlés